miqueljornet.com

Ecce homo ludens

  1. El meu regal per l’amic invisible

    Com que treballo (malauradament precaritzat) a un centre comercial i tindré bastant “curro” aquestes festes, m’he avançat una mica i us porto el meu regal per l’amic invisible d’enguany.

    Ja sabeu que sóc un apassionat dels jocs i, consqüència d’això, alguna vegada he fet alguna traducció en plan altruista d’allò que em crida l’atenció i vull compartir amb el món. Avui li ha tocat a un senzill minijoc Print & Play (un solitari de daus de temàtica zombi) d’uns germans de Malàisia, Jason i Rob Jr. Sondoh, que formen l’estudi creatiu anomenat Experimental Playground.

    Ells, molt amablement, m’han cedit els drets i el material gràfic per poder desenvolupar la traducció al català i al castellà d’aquest ESCAPE OF THE DEAD. El que més m’agrada és que pots arribar a sentir l’angoixa d’un atac de zombis en un petit joc de 3 minuts de durada. És tan senzill que amb una impressora monocrom, un llapis, una goma i 4 daus de 6 cares ja podem jugar. Les il·lustracions de Rob Jr. Sondoh són minimalistes però molt efectives.

    Aquí teniu els enllaços per poder baixar les dues versions: Català i Castellà